Przezaddmin5 / Bez kategorii / 0 komentarze/y

Problemy z erekcją uwarunkowane dietą – Czego unikać?

Istnieje mnóstwo badań, które dowodzą, że dieta i styl życia mają ogromny wpływ na stan naszej aktywności seksualnej i zachowania w związku. Mężczyźni, którzy prowadzą się zdrowo i mają odpowiednio dobraną dietę, cieszą się większą satysfakcją ze wspólnie spędzonych chwil. Ewidentnie ma znaczenie to co jemy, gdyż dobra dieta pozwoli nam zaopatrzyć się w niezbędne mikroskładniki, które pełnią witalną rolę w leczeniu problemów z potencją. Czego unikać, a jakie produkty są bezpieczne i można je śmiało wybierać?

Mięso

Mięso jest jednym z najbezpieczniejszych produktów, jakie człowiek może posiadać w swojej diecie. Bardzo rzadkie są przypadki, kiedy ktoś cierpi na nietolerancję białek, z których składają się włókna mięśniowe. Czerwone mięso jest produktem kompleksowym. Spożywając nieprzetworzone mięso czerwone do swojego organizmu dostarczamy:

  • dużą dawkę witamin z grupy B (witamina B12 jest niedostępna w innych produktach),
  • kwasy tłuszczowe omega-3, omega-6 i omega-9 odporne na utlenianie,
  • pełnowartościowe białko, jakiego nie oferują żadne produkty roślinne poza komosą ryżową i nasionami konopi.

Zastąpienie nieprzetworzonych produktów mięsnych alternatywami takimi jak fasola, soja czy strączki, może niekorzystnie wpłynąć na stan naszego zdrowia. Osoby, które decydują się na podjęcie takich kroków najczęściej obserwują u siebie:

  • spadek libido,
  • spadek energii witalnej,
  • zamroczenie,
  • spadek beztłuszczowej masy mięśniowej,
  • rozdrażnienie,
  • niedobory witamin, minerałów,
  • niedobory niezbędnych kwasów tłuszczowych na korzyść węglowodanów.

Nabiał

Nabiał dla wielu osób będzie niósł mnóstwo korzyści, w tym polepszy potencję i wzmocni układ nerwowy. Niestety, jako że zawiera kazeinę, laktozę, a także jest oparty o białka mleczne, należy traktować go jako miecz obusieczny. Bogaty jest w wapń, dobrej jakości białko, witaminę D i zawiera sporą dawkę probiotyków. Jako produkt o tak wielu zaletach, trudno powiedzieć “NIE”. To świetny dodatek do wszelkiego rodzaju potraw kuchni włoskiej i amerykańskiej. Chyba nikt nie wyobraża sobie pizzy bez sera żółtego.

Pomimo wad, nie powinien być to jednak pretekst do paniki i całkowitego rezygnowania z tych produktów. Najczęściej mamy do czynienia z nietolerancją na laktozę, a nie same białka mleka i produkty fermentacji mlekowej. Sery żółte oraz podpuszczkowe nie zawierają laktozy i są produktami umiarkowanie bezpiecznymi. Sama nietolerancja może objawiać się na wiele sposobów: można zaobserwować wysypki, niestrawność, biegunki, zaparcia, złe samopoczucie, ospałość i nudności. Warto odnotować też, że każdy ser ma nieco inny skład i inne bakterie probiotyczne – każdy inaczej reaguje na poszczególne szczepy.

Cukier i węglowodany

Rafinowany cukier i węglowodany proste to prawdziwi mordercy potencji. Jeśli przeważają w diecie na niekorzyść białka i tłuszczu, mogą powodować znaczące wahania cukru, a nawet insulinooporność uniemożliwiającą naszemu ciału optymalne wykorzystanie insuliny. Jedząc słodycze, które nierzadko są wzbogacane o przetworzone tłuszcze roślinne, potencja praktycznie zawsze będzie obniżona. Odłożenie cukru na bok dla osób przyzwyczajonych, bywa tak samo trudne jak rzucenie palenia i substancji psychoaktywnych. Czasem jedynym ratunkiem mogą okazać się leki na potencję, wśród których obecnie króluje kamagra – lek zastępczy popularnej Viagry w dosyć przystępnej cenie.

Tłuszcze

Jednym z najpopularniejszych mitów jest mówienie, że tyjemy od tłuszczu. To nieprawda, że zjedzony tłuszcz zamienia się w tłuszcz. Jego wpływ na nasze zdrowie można uznać za zbawienny – dostarczając cholesterolu – powoduje zwiększoną produkcję testosteronu oraz regulację całej gospodarki hormonalnej. Odpowiadając za regulację układu hormonalnego, przyczynia się do nakręcenia libido, poprawy samopoczucia i zwiększonej ochoty na seks. Ważne jest to, aby pochodził on z dobrego źródła – nie powinny być nim podgrzewane oleje roślinne o kiepskim stosunku kwasów tłuszczowych omega-3 do omega-6 (przeciętnie to stosunek 16:1 na korzyść omega 6). Sprawdzą się natomiast orzechy macademia, brazylijskie, jaja, sery żółte i podpuszczkowe. Oczywiście, mięso i podroby powinny stanowić podstawę zbilansowanej diety.

Źródło informacji: https://www.aptekakamagra.pl/

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *