Przezaddmin5 / Bez kategorii / 0 komentarze/y

Istnieje mnóstwo badań, które dowodzą, że dieta i styl życia mają ogromny wpływ na stan naszej aktywności seksualnej i zachowania w związku. Mężczyźni, którzy prowadzą się zdrowo i mają odpowiednio dobraną dietę, cieszą się większą satysfakcją ze wspólnie spędzonych chwil. Ewidentnie ma znaczenie to co jemy, gdyż dobra dieta pozwoli nam zaopatrzyć się w niezbędne mikroskładniki, które pełnią witalną rolę w leczeniu problemów z potencją. Czego unikać, a jakie produkty są bezpieczne i można je śmiało wybierać?

Mięso

Mięso jest jednym z najbezpieczniejszych produktów, jakie człowiek może posiadać w swojej diecie. Bardzo rzadkie są przypadki, kiedy ktoś cierpi na nietolerancję białek, z których składają się włókna mięśniowe. Czerwone mięso jest produktem kompleksowym. Spożywając nieprzetworzone mięso czerwone do swojego organizmu dostarczamy:

  • dużą dawkę witamin z grupy B (witamina B12 jest niedostępna w innych produktach),
  • kwasy tłuszczowe omega-3, omega-6 i omega-9 odporne na utlenianie,
  • pełnowartościowe białko, jakiego nie oferują żadne produkty roślinne poza komosą ryżową i nasionami konopi.

Zastąpienie nieprzetworzonych produktów mięsnych alternatywami takimi jak fasola, soja czy strączki, może niekorzystnie wpłynąć na stan naszego zdrowia. Osoby, które decydują się na podjęcie takich kroków najczęściej obserwują u siebie:

  • spadek libido,
  • spadek energii witalnej,
  • zamroczenie,
  • spadek beztłuszczowej masy mięśniowej,
  • rozdrażnienie,
  • niedobory witamin, minerałów,
  • niedobory niezbędnych kwasów tłuszczowych na korzyść węglowodanów.

Nabiał

Nabiał dla wielu osób będzie niósł mnóstwo korzyści, w tym polepszy potencję i wzmocni układ nerwowy. Niestety, jako że zawiera kazeinę, laktozę, a także jest oparty o białka mleczne, należy traktować go jako miecz obusieczny. Bogaty jest w wapń, dobrej jakości białko, witaminę D i zawiera sporą dawkę probiotyków. Jako produkt o tak wielu zaletach, trudno powiedzieć “NIE”. To świetny dodatek do wszelkiego rodzaju potraw kuchni włoskiej i amerykańskiej. Chyba nikt nie wyobraża sobie pizzy bez sera żółtego.

Pomimo wad, nie powinien być to jednak pretekst do paniki i całkowitego rezygnowania z tych produktów. Najczęściej mamy do czynienia z nietolerancją na laktozę, a nie same białka mleka i produkty fermentacji mlekowej. Sery żółte oraz podpuszczkowe nie zawierają laktozy i są produktami umiarkowanie bezpiecznymi. Sama nietolerancja może objawiać się na wiele sposobów: można zaobserwować wysypki, niestrawność, biegunki, zaparcia, złe samopoczucie, ospałość i nudności. Warto odnotować też, że każdy ser ma nieco inny skład i inne bakterie probiotyczne – każdy inaczej reaguje na poszczególne szczepy.

Cukier i węglowodany

Rafinowany cukier i węglowodany proste to prawdziwi mordercy potencji. Jeśli przeważają w diecie na niekorzyść białka i tłuszczu, mogą powodować znaczące wahania cukru, a nawet insulinooporność uniemożliwiającą naszemu ciału optymalne wykorzystanie insuliny. Jedząc słodycze, które nierzadko są wzbogacane o przetworzone tłuszcze roślinne, potencja praktycznie zawsze będzie obniżona. Odłożenie cukru na bok dla osób przyzwyczajonych, bywa tak samo trudne jak rzucenie palenia i substancji psychoaktywnych. Czasem jedynym ratunkiem mogą okazać się leki na potencję, wśród których obecnie króluje kamagra – lek zastępczy popularnej Viagry w dosyć przystępnej cenie.

Tłuszcze

Jednym z najpopularniejszych mitów jest mówienie, że tyjemy od tłuszczu. To nieprawda, że zjedzony tłuszcz zamienia się w tłuszcz. Jego wpływ na nasze zdrowie można uznać za zbawienny – dostarczając cholesterolu – powoduje zwiększoną produkcję testosteronu oraz regulację całej gospodarki hormonalnej. Odpowiadając za regulację układu hormonalnego, przyczynia się do nakręcenia libido, poprawy samopoczucia i zwiększonej ochoty na seks. Ważne jest to, aby pochodził on z dobrego źródła – nie powinny być nim podgrzewane oleje roślinne o kiepskim stosunku kwasów tłuszczowych omega-3 do omega-6 (przeciętnie to stosunek 16:1 na korzyść omega 6). Sprawdzą się natomiast orzechy macademia, brazylijskie, jaja, sery żółte i podpuszczkowe. Oczywiście, mięso i podroby powinny stanowić podstawę zbilansowanej diety.

Źródło informacji: https://www.aptekakamagra.pl/

Przezaddmin5 / Bez kategorii / 0 komentarze/y

Jak walczyć z brakiem erekcji?

Z racji zwiększającego się problemu z erekcją, który dotyka już według statystyk co szóstego mężczyzne, warto pomyśleć o diecie, która będzie zawierała afrodyzjaki, czyli jedzenie, które skutecznie zwiększa popęd płciowy. Dobrym dodatkiem do diety może być Kamagra, czyli skuteczna alternatywa dla popularnych leków na potencję. Ten wybór powinien zostać podjęty wtedy, gdy afrodyzjaki nie wystarczają, a stan zdrowia pozwala na stosowanie takich “stymulantów”.

Naturalne afrodyzjaki w naszej diecie

Dieta ma ogromny wpływ na potencję, niestety wielu ludzi o tym zapomina, a przez ciągle przyśpieszający świat myślenie o rozmaitych posiłkach jest ostatnią rzeczą na jaką zwracamy uwage. Zróżnicowana dieta, która pozytywnie wpłynie na potencję powinna obfitować w składniki, które zawierają dużo zdrowych tłuszczy, cynku, selenu i witaminy D, która skutecznie wpływa na produkcję testosteronu w organizmie. Istnieje wiele produktów, w których tych i innych pomocnych składników nie brakuje, a efekty ich spożywania mogą przynieść rezultaty w życiu seksualnym. Do afrodyzjaków należą w większość te produkty, które na co dzień widujemy w marketach.

Jakie produkty wybrać?

  • kakao, w którym zawarta fenyloetyloamina uwalnia do naszego organizmu dopaminę, która wzmacnia odczucia podczas przeżywania orgazmu.
  • ostrygi, czyli od wieków uznawane za niesamowicie skuteczny afrodyzjak owoce morze, które zawierają dużą ilość cynku niezbędnego podczas produkcji testosteronu, a zawarty w nich kwas asparginowy pomaga w jego uwalnianiu.
  • Imbir, to popularna na wschodzie przyprawa, która skutecznie zwiększa poziom testosteronu, a jego działanie rozgrzewające sprawi, że ubrania przestaną być potrzebne.
  • Ostra papryka – jeśli jesteś fanem ostrego jedzenia, to powinieneś urozmaicić dietę o papryczkę chilli, w której zawarta kapsaicyna stymuluje mózg do uwolniania endorfin (hormonu szczęscia) i podrażnia układ nerwowy co potęguje podniecienie.
  • Szpinak jedzony na surowo dostarcza koenzymu Q10 mającego za zadanie przedłużenie żywotności plemników. Jest to więc roślina idealna dla kogoś, kto myśli o założeniu rodziny, a zawarte w niej żelazo według naukowców pomaga w zwalczaniu bezpłodności.

Czy afrodyzjaki wystarczą?

Nie mając większych problemów z erekcją, produkty wymienione powyżej z pewnością spotęgują nasze doznania podczas pożycia seksualnego, jednak gdy sprawa jest poważniejsza to odpowiednia dieta może nie wystarczyć. Warto więc wybrać się do specjalisty, a nie mając żadnych przeciwskazań zainwestować w popularną Kamagre, która w połączeniu z afrodyzjakami zapewni doznania nie z tej ziemi.

Źródło artykułu: https://www.aptekakamagra.pl/

Przezaddmin5 / Bez kategorii / 0 komentarze/y

Brak chęci i energii na seks niekoniecznie należy leczyć farmakologicznie. Kamagra i inne środki na potencję pomogą, ale będzie to tylko działanie doraźne, które pomoże na chwilę, a po kilku godzinach, gdy efekt przeminie, w dalszym ciągu pozostaniemy sami z problemem. Warto więc zainteresować się nie tylko środkami na potencję, które są oczywiście przydatne, ale korzystanie z nich jest dość drogie i uciążliwe. Odpowiednia dieta może sprawić cuda. Jakie produkty powinniśmy umieścić w naszym codziennym menu, by korzystanie z tabletek stało się tylko dodatkowym wsparciem, a nie koniecznością?

Zaburzenia erekcji – przyczyny

Zaburzenia erekcji bardzo często dotykają mężczyzn, którzy wyróżniają się nadmierną masą ciała i wieloma chorobami. Dużą rolę odgrywają także nałogi, takie jak palenie tytoniu i nadmierne spożywanie alkoholu. Sama dieta nie poprawi naszego stanu. Musimy również pożegnać się z używkami.

Top 7 najlepszych produktów na poprawę potencji

  1. Awokado – Owoc ten zawiera w sobie sporo jednonienasyconych kwasów tłuszczowych, które podwyższają ilość dobrego cholesterolu HDL we krwi, a obniża poziom tego złego LDL. Awokado już od tysięcy lat używane jest jako afrodyzjak. Owoc ten cieszył się ogromnym szacunkiem wśród Azteków (sama nazwa Awokado w ich języku oznacza jądro). Nieprawidłowy profil lipidowe krwi ma ogromny wpływ na zaburzenia erekcji. Regularne jedzenie awokado może nam pomóc go ustabilizować. Owoc ten można dodawać do sałatek, albo robić z niego pastę do smarowania pieczywa.
  2. Ostrygi – Owoce morza to główne źródło cynku w naszej diecie. Minerał ten jest niezwykle istotny, gdyż przyczynia się do utrzymania prawidłowego poziomu testosteronu we krwi. Brak cynku wiąże się więc bezpośrednio z impotencją. Minerał ten jest również odpowiedzialny za obniżanie napięcia nerwowego, co również pozytywnie odbija się na zdrowiu mężczyzny. Cynk znajdziemy także w orzechach, roślinach strączkowych i pestkach dyni.
  3. Łosoś – Zdrowe tłuszcze pochodzące z ryb mają ogromny wpływ na stan naszego organizmu. Co najmniej dwa razy w tygodniu warto sięgnąć po tłuste ryby morskie, takie jak np. łosoś, który może być przyrządzony na różne sposoby, ważne by do jego przygotowania nie były wykorzystywane inne tłuszcze. Warto natomiast zrezygnować z jedzenia w nadmiarze innych tłuszczów pochodzenia zwierzęcego.
  4. Przyprawy – Może się to wydawać dziwne, ale przyprawy odgrywają ogromną rolę w naszym życiu. Ich wpływ na zdrowie organizmu jet bardzo ogromny. W diecie na potencję powinniśmy unikać soli, która prowadzi do nadciśnienia. Jej spożycie powinno być ograniczone do 1 łyżeczki dziennie. Warto natomiast skupić się na ziołach i przyprawach, które działają jak afrodyzjaki. Papryka chilli, imbir i cynamon to znakomity wybór.
  5. Owoce –  Owoce są niskokaloryczne i bogate w witaminy i minerały. Zawierają w sobie sporo antyoksydantów, które wpływają pozytywnie na układ krążenia, dzięki czemu zmniejsza się ryzyko wystąpienia zaburzeń potencji. Szczególnie dobre są banany, które zawierają w sobie mnóstwo potasu i bromelain, które pozytywnie wpływają na erekcję.
  6. Warzywa – Surowe warzywa powinny być podstawą każdej diety. To one odpowiadają za ogólny stan i zdrowie organizmu, a jak wiadomo, zdrowy organizm to także gotowość do działania. Wiele warzyw posiada w sobie substancje, które zwiększają ochotę na seks.
  7. Pełnoziarniste produkty zbożowe – Produkty, które posiadają sporo błonnika bardzo dobrze wpływają na męską potencję

Dieta na potencję

Dieta na potencję powinna obejmować przede wszystkim powyższe produkty. Warto natomiast unikać tłustego mięsa i co najważniejsze, należy zrezygnować z używek. To one w bardzo negatywny sposób wpływają na męską potencję.

Podsumowanie

Dieta to podstawa, jeśli chodzi o poprawę naszej potencji. Powrót do formy zajmuje jednak sporo czasu i dlatego nie da się obejść bez środków farmakologicznych. Takie leki, jak np. Kamagra, pomagają nam osiągnąć erekcję nawet wtedy, gdy nasz organizm nie jest w stanie wywołać jej całkowicie naturalnie.

Tekst napisany na podstawie https://www.aptekakamagra.pl/